Şişede Kalan Koku

   
    Uzun zaman önce birilerinden duyduğumuz ama daha iki yıl önce uygulamaya başladığımız bir yöntemle, artık poşeti açılmış çamaşır deterjanının kokusu kaybolmuyor. 
    Fotoğraftan da fark edildiği gibi su ya da gazozlu içecek şişelerine aktarılmış, kapağı sıkıca kapatılmışsa nemlenme, bozulma ve kokusunun güzel aromasını kaybetme gibi bir durum söz konusu değil.
    Elbette bu şeklin (benim yaptığım gibi sadece etiket yapıştır kalsın şekli) hoş görünmediğini söyleyebilecek kişiler olacaktır fakat plastik şişeleri kumaş ve benzeri evde bulunabilen malzemelerle süslemek çok kolaydır.
    Ben yapmadım çünkü dış görünüşe pek takılmadım. İşlevselliği benim için daha önemliydi ^.^
    Bulunduğum bölgenin aşırı nemli olması poşetinin açılmış olduğu bir çok kuru kalması gereken malzemeyi bozuyor maalesef. Ben plastik yanlısı olmasam da deterjanın yiyecek kriterine sahip olmaması bu yönteme daha sıcak bakmama sebep oldu.
    Bir zamanlar süslü püslü aldığım metal deterjan kabının ne kadar kolay paslandığını ve deterjanın kokusunu korumadığını görünce üzülmüştüm. Nede olsa metal kap pek güzel görünüyordu ^.^ Ardından plastik bir kap aldık ama kapak kolay açılır kapanır olunca içine rahat hava girişi yüzünden nemi uzak tutamadı. Hal böyle olunca son çare su şişesi oldu ^.^
    Bu ne kadar dayanır bilmem ama sadece iki yıldır kullanıyorum. Ben memnun kaldım uygulamadan, Belki sizde kalırsınız. 

Not: Bu seferki yazım biraz ruhsuz mu oldu ne? Kendimi Leman dergisinde ki Bezgin Bekir karakteri gibi hissediyorum ^.^ Bu sıcaklar bitirdi beni.

    

10 yorum:

  1. Güzel düşünce gerçekten. Denebilir.

    YanıtlaSil
  2. ben de o metal kutulardan kullanıyorum, kokusu duruyo; ama burad nem yok ondandır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep nemli deniz kıyılarında oturduğum için bana dert oldu metal kutular maalesef ^.^

      Sil
  3. ben kimyasal ürünlerin sağlığımıza zararlı olmasından dolayı dogal ve konsantre ürünler kullanıyorum.ersag ürünlerini sizde hayatınıza katarsanız pişman olmazsınız

    google+ sayfam
    https://plus.google.com/u/0/109787899328854561101

    e-mail sevdalim813@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tavsiyeniz için ^.^

      Sil
  4. güzel yöntem... kullanım kolaylıgı da sağlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Aynen katılıyorum size.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates