Saçma Seriler Yirmi beş

 
   İki gecedir kafamı yastığa koyar koymaz aklıma çok güzel blog yazı fikirleri geliyor. Her zaman ki gibi ´´sabaha yazarım, unutmam mümkün değil zaten`` deyip kendimi kandırıyorum. Bu huyumdan ne zaman vazgeçeceğim bilmiyorum.
    Hemde üst üste iki gün olunca acı vermeye başladı.
    Kafam dolu mu? Evet dolu.
    Ne var ki bu kadar düşünecek? Ben bulurum evrenin en gereksiz konularını sen dert etme.
    Bari bir sonuca ulaşabiliyor musun? Öyle bir şey söz konusu olsaydı varlığımın son bulması gerekirdi.
    Dönüp dolaşıp hep aynı konuda tıkılı kalmak mide kramplarına sebep oluyor bende. Çözüme ulaşmak istemediğimden mi yoksa baklava karın kasları yapmaya çalıştığımdan mı bilinmez, bu bilinçli işkence şekli bazen hoşuma gidiyor. Kendi sessizliğim içinde kaosun yaradılışı ve onun uçsuz bucaksız olasılıklara sürüklenmesini izlemek bende zihinsel özgürlüğümün ilanı gibi bir şey.
    Çevrem bu durumu depresif olarak nitelendirse de ben her yönüyle yaşamın tanımlanma çabası diyorum. Yaşam sadece olumlu şeylerden oluşmaz bilirsiniz.
    

31 yorum:

  1. çok doğru her zaman olumlu olsa o zaman nasıl olgunlaşıcaz. Dönem dönem bende öyle oluyorum ama sonra geçiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geç olgunlaşanlardanım bu yüzden döngüm biraz daha uzun sürer gibi ^.^

      Sil
  2. Bayiliyorum yazim şekline. Kelimeleri kördüğümle bağlayıp çözmene 😀 Brnde senin gibiyim hic bir zaman not almam. Bu nedenle kaçırdığım bir sürü blog yazisi vardir. Ama dert etme sen sacmala yeterr 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek güzel düğüm atarım ben ^.^ Daimi saçmalayabilmek için açtım bloggumu zaten ^.^ Arada sizlerle tanışma fırsatım oldu. Daha ne isteyeyim.

      Sil
  3. Saçmalamana alıştık kızım, sen devam et, biz anlarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne kuş, sen alışmayacaksın da kimler alışacak? Gün boyunca ettiğim cümle kuruluşlarına anlam vermekle kırarttın saçlarını ^.^ Bir de espirilerimi anamaya çabalamaktan olabilir ^.^

      Sil
  4. "Düşün düşün b.. işin" cümlesini "Düşün düşün, sürüde koyun olmayasın." şeklinde değiştirsek iyi olacak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sürümü bulamamış farklı bir tür olabilirim belki de ama koyun olmadığım kesin ^.^

      Sil
  5. Okuduktan sonra "Bilemiyorum Altan" demek geldi içimden nedense :) Kimin kafası boş ki şu zamanlarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Anlaşılmak da güzel.

      Sil
  6. Kafam o kadar dolu o kadar dolu ki bugünlerde. Bazen düşünmekten kafamın vücuduma ağır geldiğini ya da beynimin sıkıştırıldığını hissediyorum. Ama ben artık düşünmek istemiyorum. En kötüsü de bir problem çözülünce hemen kendine yeni bir problem bulup onu düşünmeye başlamak. Sanırım hayat boyu böyle devam edecek olan bir özellik bu~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum. Ucu bucağı olmayan bir durum ^.^

      Sil
  7. Bir ara ben de böyleydim. Tıpkı senin gibi sayısız fikir ama uygulamaya gelince hiçbiri yok. Umarım çabucak geçer bunlar. En azından yazıp dökebilmişsin ve seni çok iyi anlıyoruz. Yazım tarzın da çok güzel bu arada. Sanırım sık sık uğrayacağım. :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgin ve alakan için çok teşekkür ederim ^.^ Açıkçası bu kadar anlaşılabilir olduğumu bilmiyordum. Demek ki benden aslında çok varmış ^.^

      Sil
  8. Bende fikir çok ama o kadar tembelim ki :D Benim gibi olma demeliyim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kaldın, tembellik kanımda var ^.^

      Sil
  9. Benim de yaşadığım bir durum. O fikrin olgunlaşmaya ihtiyacı olduğu için beyin öteliyor da olabilir. Ancak, hep okuruz yazarların yanı başlarında daima kalem kağıtları olmuştur. Bu alışkanlığı edinmek lazım. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız bulunması gerekli. Annem de hep uyarır beni ama inatçı çıktım sanırım ben ^.^

      Sil
  10. Çok güzel blog yazı fikirlerine ihtiyacın yok. Aklına gelen fikri kendine has üslubunla bizler için yaz. O zaten en güzeli olacaktır inan bana:)

    Saygılarımla. Vesselam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince kendim olmaya devam edeceğim o zaman ^.^

      Sil
  11. Bana da oluyor bazen. Gece kalkıp not etmeye üşenip sabah hatırlarım diyorum nasıl olsa ama sabah oluyor ''Neydi o?'' , ''Neydi o?'' diye arayıp duruyorum kelimeleri. -.- ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç hoş bir alışkanlık değil bizim ki değil mi? ^.^

      Sil
  12. Aynı sorun bende de var, hikaye yazmaya çalışıyorum bu ara ve uyurken akış için mükemmel fikirler geliyor, sabah tık yok :/ Bloğunuzu takipteyim, kendi sayfama da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba geceleri ses kaydı mı yapsak! Yazmaktan kolay ve yerimizden kıpırdamamıza gerek kalmaz. Aha yeni fikir geldi bana ^.^ Ben de sizi takipteyim. Kolay gelsin.

      Sil
  13. Bende bütün hafta boyu hafta sonu deneyeceğim tarifleri düşünürüm. Ama düşündüklerimi genelde yapamam. Neyse niyette önemli değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyetim bol bol tembellik yapmak benim, bu yüzden kaçar yolum yok suçluyum ^.^

      Sil
  14. Depresyonu halk olarak dilimize fazlaca doluyoruz ama kolay bir şey değil gerçekten,eğer içine girilirse.Gene de hayattan zevk almaya bak.Seviliyorsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler elimden geleni yapıyorum ^.^

      Sil
  15. A yalnız değilim! Nedense benimde yattıktan sonra aklıma geliyor yazacaklarım ertesi günde bir üşenme..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden çok varmış. Bende buralarda paylaşınca anladım ^.^

      Sil
  16. yalnız değilim/z :D kalkıp not alsam ne yazılar çıkardı Allah bilir! :D

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates