40`a 2 kala

 
    Geçenlerde annemle gene yaş mevzuları ve psikolojik etkilerini konuşurken bana ´´40 yaş sendromuna girer misin?`` diye sordu. Bende iki saniyelik düşünme devresinden sonra ´´hiç sanmam`` dedim.
    Şöyle bir kronolojik devre sendromlarım aklıma geldiğinde,  sadece 30-35 yaş arası hazmedemediğim bir depresif atma-tutma dönemi olduğunu fark ettim. O da hem fiziksel hem psikolojik 20 dönemlerinin bitmesi ve bedenin olgunluk döneminin üzerine sağlam bir ayak izi bırakmasından kaynaklanıyor. Kısacası adaptasyon aşamasının tamamlanması.
    Hem zihinsel hem de fiziksel alıştığım, yani ´´saldım çayıra, mevlam kayıra`` olayı devrede olduğundan 40 yaşın değilde 50`nin sendromunu derinlemesine yaşayacağımı düşünüyorum.
    Asker abiler abilikten çıkalı çok oldu.
    Saçı kırarmaya başlamış olan kişilere amca ya da teyze diyemiyorum artık.
    Abla`dan yukarı çıkan ifadelerin bana karşı kullanımı, ´´öldürürüm seni`` bakışlarıyla geri yutuluyor.
    ´´Sen daha gençsin yaa!`` iltifatları ´´istemem yan cebime koy`` mütevaziliğiyle karşılanmakta.
    ´´Yahu ben ne olduğumu biliyorum da, kendime çaktırmıyorum`` çabaları eminim 50`de her türlü bana çakacak ^.^
    Aman yaaa! Boş ver geçmişi, geleceği. Şu An`da sağlıklı mıyım? Bu bana yeter.

Not:İnternet diyeti günleri sıkıcı geçse de böyle yazılar çıkartıyor bana ^.^

14 yorum:

  1. Merhaba, "Bu kadar ciddi şeylere, ne yazayım şimdi ben?" diye düşünürken; "Boş verin, gitsin" yazmak geldi içimden. :) Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  2. O sendrom beni simdiden vurduu.Acaba 55 yasinda makyaj yapmaya devam edermiyim diye kara kara düşündüm gecenlerde.Bence pekte sagliklida olmam.Hormonlar sag olsun 😀 güzel sonuc cikmis canim benim 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni erken çarpmış, neden ki? Her yaşın güzelliği vardır diyelim ne dersin ^.^

      Sil
    2. Bilmem varmiymis 😀 ama saclarim dökülurse depresyona girerim bak cikartamazsinda beni 😀😀

      Sil
    3. Kendime peruk alırken senle beraber seçmeye gideriz ^.^ Ben çıkmadım depresyondan valla, gül gibi geçiniyoruz kendisiyle ^.^

      Sil
  3. Çok mu erken başlanılmış. Bence 40lı yaş sendromu; ben bu sene hissettim. Ameliyat olunca; "benden bir ben yok. Yavaş artık." demekle başlıyor. Bir de 2-3 sene önce yine bir operasyon geçirmiştim; hormonlarımla oynamışlardı. Bir de o zaman yaşlanmak istemiyorumm; diye feryat figan olmuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlarda hormonal çöküş ağır oluyor maalesef doğrudur. Önüne geçemeyeceğimiz bir şeyi kabullenmekten başka çaremiz yok.

      Sil
  4. 40 yaş ne ki, daha genceciksin. Yüzünde kırışık yok. Saçlardaki beyazlar bir tüp boyaya bakar. Daha önünde yaşayacağın upuzun güzel günler var. Her zaman benden çok daha genç olacaksın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moral konuşması için teşekkürler anne kuş ^.^ (Boyamıcam saçlarımı işte hhııhh!)

      Sil
  5. Lütfen takma kafanaa.Geçsiniz dahaa.Çok da tatlısııınııız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^Şimdilik yaş takıntım yok da, sonrası gelince düşünürüz.

      Sil
  6. ben 22'de intihara meyil ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarda geçiyor valla. Hala hayattaysan seçimini yapmışsındır.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates