Saçma Seriler On sekiz

 
    Yazmaya başlayalı uzun zaman oldu. Her ne kadar bol bol ara versem de yine de bir şeyler yazıyorum işte. Amacıma oldukça uzaktayım şu an. Yinede kendimi ifade edebilme çabam devam ediyor.
    Düşüncelerimi yazıya dökmek çok zor. Son hızla dönen bir hortumun içinden bir saman tanesini seçip, onu görselliğe çevirmeye benziyor. Zihnimin daha yavaş işlemesini sağlayamam. Kendimi bildim bileli konudan konuya atlayan, sonunda da nereden başladığını unutan biriyim. Ama anlatım şeklinin ve örneklemenin o kadar çok çeşidi var ki, zihnim kendi içinde dallanıp, budaklanıp yüzlerce varyasyon oluşturmanın önüne geçemiyor.
    Onun hızına yetişemeyen dilim ise bir süre sonra durma noktasına geliyor. Gözlerim çevremdekilerin boş bakışlarını yakalayınca ´´hepsi buraya kadarmış`` deyip, insanların beni anlayamayacağını fark ederek bir köşeye siniyorum.
    Bu olayın ileri safhası iletişimi kesmektir. O seviyede ki insanların çokluğunu bir bilseniz şaşar kalırsınız her halde.

22 yorum:

  1. Neredeyse aynı şeyleri düşünüyoruz. Blogunutakibe aldım hemen. Benim bloga da beklerimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^.^ Hemen damlıyorum.

      Sil
  2. Kendini yavaşlatmanın bir yolunu bul. Geçen twitterda bir cümle okudum: "Kendini anlamazsan, anlatamazsın" düşündürücü geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Benimde düşünmem gerekiyor bu söz üstünde.

      Sil
  3. Merhaba! :)

    Tam olarak böyle olmasa da bazen hafif benzerini yaşarım... Dengeyi bulmak lazım; eğer denge olmazsa ve ifade ile kafa ayrı dünyalarda yaşamaya devam ederse bir yerden sonra ikisinden birinin vazgeçmesi işten değil.

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum. Bulabildiğim bütün sonuçlar sosyalliğin şu an ki tanımına uymadığından, yaşamdan kopmalar gösteriyor.
      Size de iyi günler.

      Sil
  4. Saçmalamak rahatlatıyor bazen beni. Bir şeyler eksiliyor sanki havuzdan. Sonra da oturup anlamlandırıyorum onları arkalarından bakıp bakıp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarak yaptığım bir eylem. Kağıda aktardıkça düşünceleri evet rahatlıyor insan bir nevi.

      Sil
  5. Ben aslnda sacmaladığını düşünmüyorum.Sadece birbiriyle paralel gitmeyen cümlelerin yollarını kesiştiriyorsun :) Anlamayanlar utansın hıhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani anime karakterlerinin gözlerinin ışıl ışıl olduğu, sevgi ve umutla baktığı anlar olur ya! işte bende öyle bakıyorum şu an ^.^

      Sil
  6. Akışına bırak herkes bir anda yükselmiyor sonuçta. Yazarak deneyim kazanacaksın sende

    YanıtlaSil
  7. Dengelenmeye çalış ,bazen saçmalamak iyi olabiliyor ama dende düzendir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denge ayarı çektiren bir yer biliyor musun? ^.^

      Sil
  8. Aynı ben dedim okurken bir konuya başlayıp bambaşka yerlere gidiyorum bazen sonra diyorum ki dur Esra o başka bir konu blog yazmaya başladığımda özellikle fark ettiğim bir eksiklik mi, yoksa fazlalık mı bu bilemedim. Deepten geldim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler ^.^ Hemen damlıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalarrrr...deeptonu'un Bloglardan Seçmeler yazısından ziyaretinize geldim ve G+ ekledim sizi :) :) :) Sevgiler....
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler ^.^ damladım hemen.

      Sil
  11. ne güzelmiş , bazen saçmalamak ta lazım yoksa çekilmez bu hayat . :) Sinme ya bence konuş ne olacak ki , etrafında konuşanlar çok mu kıymetli şeyler anlatıyorlar sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olay da o ya! Anlatılanlar incir çekirdeğini doldurmayan şeyler. Ben bilgi delisi biriyim. Bilmediklerimin peşinden gitmeyi severim. Ama maalesef ortamlarım bunlara uygun değil.

      Sil
  12. İnsan kendini yetersiz gördükçe gelişmeye ve daha çok araştırma yapmaya devam ediyor. "Kendimi bildim bileli konudan konuya atlayan, sonunda da nereden başladığını unutan biriyim." şeklinde bir cümle kurmuşsun. Belki de seni sen yapan da bu halindir. Öz eleştiri yapabilecek olgunluğa erişmek zor iş. Bu konuyu başarmışsın. Yazılarını bekliyoruz, başarılar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Yazdıklarımı anlamak da kolay bir şey değil bence. Burada edindiğim yeni arkadaşlıkların beni anlamaları beni çok mutlu ediyor çünkü yakın çevremde böyle insanlar mevcut değil maalesef.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur. Ne kadar çok işaret varsa o kadar güncellenmiştir.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut ibaresi olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates