Bir Kitap Eylemin de Kaybolmak

 
    Siz hiç Kitap Eylemin de kayboldunuz mu? Ben 2011 yılında yazmaya başladığı blogunun ilk yılında kendimi kaybetmişim. Saatler geçmiş, gözlerim kurumuş kırmadan okumaktan. Farkına vardığımda, kör karanlıkta odanın ışığını bile açmaya zahmet etmemişim. Amacım sevgili arkadaşımın kitap yorumlarından kendime okunacaklar listesi çıkarmaktı. Nitekim liste de tam hız devam etmekte. Ben hızlı okuyabilen biri değilimdir yada ardı ardına kitap okuyan ama Kitap Eyleminin yorumlarını saatlerce okumuşum bana mısın dememişim.
    Kitap severler mutlaka birbirini takip ediyorlardır bloglarında ya da başka yerlerde, benim sözüm bilmeyenler için. Kitap Eylemi güncel ya da eski, bilindik ya da bilinmedik yazarlar ve kitaplarla dolu güzel mi güzel bir blog. 
    Hatta kitap değiş tokuşu yapmak isteyen arkadaşlar için de %100 güvenebileceğiniz bir kişi kendisi.

https://kitapeylemi.blogspot.com.tr/

12 yorum:

  1. Sayenizde keşfettim bloğunu:) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica Ederim ^.^ Ne mutlu bana işte!

      Sil
  2. Sayenizde aynı anda iki blog daha keşfetmiş olmak en güzeli :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica Ederim ^.^ Sevindim vesile olduğuma.

      Sil
  3. Tavsiyen için çok teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  4. Seve seve takip ediyorum.Ne kadar unutsamda kitap adlarini yinede ögrenmeye calisiyorum.Tisikkir ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica Ederim efendim ^.^ Bende liste yapmasam aklımda kalmaz zaten. Yaşlandık mı ne? :))

      Sil
  5. Benim de yorumlarını okuduğum blogtur. İlgimi çeken kitaplar buluşu ayrı bir konu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.Ortak okuma konularımız var. Bu yüzden yorumlarını takip ediyorum bende ^.^

      Sil
  6. Hemen ziyaret ediyorum bende..

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur. Ne kadar çok işaret varsa o kadar güncellenmiştir.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut ibaresi olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates