Herkesin Anlayabileceği Bilgilerle ´´Kendini Geliştir``

 
  Azıcıkta olsa bana gelen yorum bölgesin de ki yazılardan birinde ´´blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim`` yazısını görünce uygun bir cevap verip hemen ziyareti iade yaptım. İyi ki de yapmışım. 
    Ben Tembel bir insanım ki blogumda da belirttiğim gibi. Yinede sanki merakımı uyandıran bilgileri biri benim yerime araştırmış, bulmuş ve tek bir ortamda toplamış gibiydi.
    Zevkle takip ettiğim Bloggerlar dan biri oldu ´´Kendini Geliştir``.

http://kendinigelistiir.blogspot.com.tr/

4 yorum:

  1. İykide sizide beklerim demis o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bakıma öyle ama her karşıma çıkanı okumaya çabalasam da günün saatleri yetmiyor bir türlü. Bende haftada bir kişinin Bloguna takılmayı ve eskiler dahil bütün yazılarını okumaya karar verdim. Herkes o kadar emek veriyor nede olsa ^.^

      Sil
  2. Merhaba. Ben de çok yeniyim:) Yavaş yavaş araştırırken sizin blogunuzu da gördüm. Şu sıralar hikaye yazdığım için özellikle "kısa hikayeler" kısmına bakacağım. Sizi de sayfama beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar vede Hoşgeldin. Hemen damlıyorum ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates