Saçma Seriler Dört

    Sabırsız kişiliğimin bana vermiş olduğu hazımsızlığı başka bir şey vermiş midir acaba?
    İstek ve arzularımın anında gerçekleşmesini istemek her ne kadar bencilce olsa da, çabuk sıkılan benliğim gecikmeli olayları kabullenmiyor. Belki yıllar geçtikçe alışırım desem de maalesef doğamda ´´sabır`` kelimesi uygun bir karşılık bulamamış durumda. Her ne kadar olaydan olaya farklılık gösterse de genel yapımda var olan ´´tez sonuç beklentisi`` bana oldukça doğal bir durum gibi geliyor.
    Üzerinde ne kadar düşünürsem düşüneyim, ne kadar dik dik baksam da işlerin hızlanacağı yok. Doğa kanunu denilen şeyin farklı bir işleyiş şekli mevcut. 
    Peki bunu ben neden özümseyemiyorum? 
    Kişiliğimin bir parçası olarak varsaydığım sabırsızlık olgusu bana nereden gelmekte?

0 yorum:

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur. Ne kadar çok işaret varsa o kadar güncellenmiştir.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut ibaresi olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates